torsdag 8 januari 2009

Usch, fy och blä!

Nu är det en otroligt jobbig period hemma hos fam. Wixengård. Vi har en trotsig och arg liten 3-åring (snart). Den här perioden är det jobbigaste hittills. Jag förstår inte hur man kan bli så arg för ingenting. Jag vet att det finns andra som har det som oss och man känner sig verkligen slutkörd. Helt ärligt så var det rätt skönt att börja jobba igen. Då kan man njuta mer av den resterande tiden hemma. Vi får väl försöka se det positivt att det är en övergångsperiod och att det kan bli bättre.
Nu har Mårten och Jessica blivit tvåbarnsföräldrar. Igår föddes lilla Tess Lara Dahlqvist. Har redan sett bilder på det lilla underverket och hon är väldigt lik Wille när han var liten fast mer lik Jessica tror jag. Idag har jag varit och rotat i garderoben efter Mejas minsta kläder som Tess ska få låna. Man blir väldigt nostalgisk när de kommer fram. Har även plockat fram mina mammakläder men inte till mig tyvärr utan till min vän Sara som ska ha barn i sommar. Roligt!
Nähä nu ska jag slötitta lite på Tradera och se om det finns något intressant att köpa.
Ha det bra!

Inga kommentarer: