tisdag 20 januari 2009

Ryggen!

Idag har jag varit på återbesök hos sjukgymnasten. Det såg bra ut. Men nu ska jag börja träna och inte vilken träning som helst. Jag ska träna på en stor boll. Det var inte helt lätt att hålla balansen på den men det ska nog gå det också bara jag slipper att ha ont i ryggen. Sjukgymnasten var som en liten gummisnodd på bollen, for hit och dit utan problem. Övning ger färdighet!

Snart är det dags för lite barnkalas....på söndag. Meja ska ha kalas ihop med Wille som fyllde 3 år på nyårsafton. Vi har hyrt sporthallen så att de ska få springa av sig riktigt ordentligt. Det blir förstås korv med bröd till barn och vuxna men efterrätt har jag inte kommit på någon. Smidigast är ju glasspinnar till barnen men vad vill de vuxna ha? Kom gärna med förslag.
Det är de här som har blivit så stora som hela 3 år.

Kortet är taget i september 2007

Nu kan man kommentera mina inlägg tack vare Maria, som för den delen också har en blogg http://liamsvardag.blogspot.com/

4 kommentarer:

Maria sa...

Kul att vi kan skriva till er nu! Ser fram emot att få träffa er i FEBRUARI ;)hi hi....

Anonym sa...

Ja men vad trevligt att kunna kommentera det man läser ;-)

Kramis

Anonym sa...

Hej!

Kul att du hittade oss =)
Haha jaså pratar hon om Elliot? Får träffas snart då så hon inte glömemr bort honom.

Med oss är det bara bra, hur är det med er?

Kram!

Anonym sa...

Nej men fy vad tråkigt. Du får krya på dig!

Jaså blir hon redan 3? Ja åren går fort må jag säga. Elliot blev ju 1 den 2:a. Inte klokt! Känns som det var igår man var inne i Eksjö haha!