torsdag 22 januari 2009

Sjuk!

Idag är vi hemma...Meja och jag. Meja kan ha fått vattkoppor men jag är inte säker, kan likaväl vara fler molusker som hon fått. Själv har jag fått någon form av magsjuka fast inte några kräkningar utan det andra.... Det är inte roligt det här. Har bara kunnat äta två kex och druckit en kopp te sen var det dags för toan igen. Meja hon har det bra hon, hon är hemma hos mina föräldrar och blir ompysslad. Bara inte hon också blir sjuk nu när vi ska ha barnkalas till helgen.
Idag får vi förhoppningsvis det stora beskedet.....nej inte det som ni tror...ingen bebis här än! Nej, Tobbe han får besked idag om han blir varslad eller inte. Det vill vi verkligen inte för då måste jag ju jobba heltid och det är jag ju inte så sugen på. Imorgon är det ledig fredag...gud vad skönt!


Nu ska ritningarna på köket skickas iväg till snickarna i Solberga. Tjohoo! Hoppas att det inte kommer att kosta för mycket.


Vår tanke är att vi ska fortsätta med en köksbänk på väggen där fönstret är.
Sen vill vi ha en vedlår som det brukar finnas i gamla torp. Men nu behöver jag lite smakråd från er......murbruket måste fixas till. Jag vill att den ska målas vit men min man tycker att det blir för ljust då. Ge oss råd!


2 kommentarer:

Maria sa...

Krya på er båda två! Vi Cs!

Anonym sa...

Hur har det gått idag? Blivit varsel?? Usch fy... krya på er!