fredag 16 januari 2009

Äntligen fredag!

En myskväll själva för Meja och mig. Tobbe är på RH-cupen i Bodafors ikväll så det är bara jag och Meja hemma. Vi har myst med att dippa lite grönsaker och dip. Meja var trött idag somnade i soffan efter att ha dansat lite framför TV:n. Vi skulle borsta tänderna men som vanligt tramsar hon bara och då gav jag upp och gick ut från badrummet. Istället plockade jag undan det vi hade myst med och gick sedan tillbaka till Meja. Tro det eller ej men då hade hon kissat på toa och torkat sig själv, tagit på sig trosor och byxor igen och fått på sig nattlinnet alldeles själv. Tänderna borstade vi i soffan samtidigt som vi tittade på Postkodmiljonären. Sedan la vi oss i varsitt hörn i soffan och jag tog en filt men Meja tog en gardin som jag köpt och la den över sig och somnade efter bara någon minut. Så nu sitter jag här själv och har ett par timmar kvar i ensamhet. Det är rätt skönt att få vara ensam lite för det sker ju inte så ofta. Nu har jag öppnat en påse Tom & Jerry och tittar på Let´s Dance.

Inga kommentarer: