torsdag 7 maj 2009

Mora Träsk!

Meja och Tobbe har varit på konsert med Mora Träsk idag. Meja tyckte det var ganska roligt fast inte lika roligt som sin pappa. Jag själv skulle gått på ett infomöte om de nya lönekriterierna men jag har haft ont i magen till och från de sista dagarna så jag tyckte det var bättre att jag passade på att vila lite när jag fick vara en stund för mig själv. Det gäller att ta extra hand om sig nu. Våra nyblivna grannar som väntar tvillingar i v.30 fick igår åka till Jönköping efter en blödning. Emma har lite småvärkar men de gör allt för att de små bebisarna ska hålla sig där inne. Jag antar att både hon och bebisarna mår bättre nu för den nyblivna pappan Ola arbetar för fullt i huset. Vi håller tummarna att de inte har tänkt komma till världen ännu!!

Hör och häpna men i morgon eftermiddag ska vi åka och titta på en gammal husvagn. Det är en kollega till min mor som ska sälja sin husvagn. Enligt henne själv så ser dynorna knappt använda ut men det får vi se i morgon. De ska ju inte har så stor summa för den så det kanske är en perfekt start för oss som nyblivna husvagnsägare! =)

Meja har lärt sig att göra fart på gungan alldeles själv!
Nu kallar soffan på mig!

5 kommentarer:

Anna sa...

HEJA HEJA HEJA... HUSVAGN!!

Malin sa...

´Ja, Josse du har allt varit en lite husvagnsflicka!! Det blir nog alla tiders för Er. Kram

Anonym sa...

Asså, en husvagn, det trodde man ju faktiskt inte att du skulle köpa efter våran tid i en sådan ;)

Josse sa...

Vem är anonym??

Sara sa...

Spännande med husvagn. Vi har faktiskt också pratat om det, men vi lugnar oss nog lite. Det blir ingen i år iaf. Grannarna här har iofs tröttnat på sin, så man kanske skulle slå till ändå =)

Hoppas allt går bra med magen. Jag är bara klumpig nu känns det som.

Ha så trevligt i Tranås (om inte planerna ändrats)
Kram