söndag 31 maj 2009

Första uppdraget utfört!!

Nu har jag utfört mitt första uppdrag som "barnvagnskonsult". I helgen har vi varit i Linköping hos Tobbes lillebror Carl med gravida sambon Johanna. Det var roligt att få se hur de bor. Vi åkte inte dit bara för att umgås utan även att vara till hjälp vid inhandling av barnvagn. De ville ha hjälp av en expert =) Så nu är första uppdraget utfört. De har nu beställt en barnvagn. Det blev en Emmaljunga smart duo, svart och silver. Mycket fin och framför allt en rejäl vagn. En vagn som de behöver som bor på landet. Det är ju alltid kul att få hjälpa andra till ett beslut när man inte kan hjälpa sig själv. Tankarna kring vad vi ska ha för barnvagn den här gången bara snurra i mitt huvud. Hur ska det sluta? Blir det en Brio som jag sagt att jag inte vill ha eller blir det en Emmaljunga? Vem vet det kanske blir en helt annan vagn. Som tur är har vi ju några måndader kvar att bestämma oss på. Det enda jag vet är att vi vill ha en duovagn med vinkelhandtag. Ja det är bara till att önska mig lycka till! Kom gärna med tips och råd och för- och nackdelar med vagnar om ni har det.
Nu är det dags för att lägga fötterna i högläge. De har ju svullnat lite på sista tiden och värmen gör inte saken bättre. Till er som inte sett mig på ett tag. Här kommer det senast tagna kortet på magen.

Nu är jag i v.21! Halvtid!

2 kommentarer:

Maria sa...

Gisses vilken mage du börjar få :) hoppas ni mår bra!

Mathilda sa...

OJ, det var ingen dålig mage du hade fått :-) Gud vad spännande!!