måndag 9 februari 2009

Uppdatering!

Helgen har vartít rätt lugn. I fredags var Tobbe och jag barnfria. Min kära syster ringde och frågade om hon fick ta med sig Meja till Calle.....självklart fick hon det! Vi var ju bjudna till Mia och Micke på kvällen men det gick ju bra att åka dit själva utan Meja. Tobbe och Micke var iväg och spelade fotboll och jag och Mia tjötade och lagade lite mat. Ja eller Mia lagade mat, jag skivade bara potatisen. Det blev potatisgratäng, kyckling och sallad. Allt var mycket gott och vi blev jättemätta!
I lördags var vi i Nässjö och tittade på golv till hallen. Först var vi på Höglandets golv sedan Cheapy och sist Smålands plattsättning där vi tillslut hittade ett golv. Nu väntar vi bara på en offert för att se om vi ska lägga det själva eller inte. Utnyttja rotavdraget!
På kvällen var vi hembjudna till Mårten och Jessica på lite middag.... Meja och Wille satte igång att leka med en gång. Det var ju längesen nu. Tobbe fick se Tess "live" för första gången och Meja med. Hon var så snäll det lilla livet. Naturligtvis hade vi inte med oss kameran men självklart var mobilen på plats. Jag lovar att det kommer ett litet kort senare.






Gårdagen bestod av lite pulkaåkning och vila!







Förresten vi har ju varit hundvakt från onsdag tills igår. Svärmors ena schäfer Jackie så lite extra motion har jag fått de senaste dagarna.









1 kommentar:

Anonym sa...

Wille hade inte lite och berätta om när jag var där igår, det var meja hit och det var meja dit haha! dom är la för söta =)