onsdag 11 februari 2009

Träning!

Jo, ni läste rätt, jag har börjat träna lite. Var hos min sjukgymnast i måndags och provade på den träning som jag sedan ska göra hemma. Det var träning på en balansboll, inte lätt vill jag lova. Jag har fått ett träningsprogram som jag ska utgå ifrån med ett antal övningar för ryggen. Börjar känna av lite träningsvärk nu. Gött! Då känns det i alla fall att man har gjort något.
Annars händer det inte mycket i veckan förutom arbete och mys och bus med Meja förstås.

Skratta inte! Jag vet att jag ser rolig ut!
Veckans höjdpunkt blir ju på fredag då jag ska ut och åka med min kompis Sara. Sara och hennes sambo väntar barn i juli. Därför ska jag, Meja och Sara åka till Tranås och titta på barnvagnar. Det ska bli himla kul eftersom barnvagnar är något av en passion för mig.





2 kommentarer:

Maria sa...

Tycker det ser ut som du har bra kläm på det där ;) hoppas det gör nytta och du känner skillnad!

Anonym sa...

Härligt josse =)