fredag 13 februari 2009

Barnvagnskoll!

Idag bar det iväg till Tranås för att hjälpa Sara att titta på barnvagnar. Jag har ju nämligen efter mitt internetsökande ang. billiga vagnar hittat en affär i Tranås. Anna & Axel heter den. För er som inte vet så är ju barnvagnar min största passion. Det är ju inte varje dag man blir erbjuden att följa med att titta på vagnar. Tyvärr hade ägaren bara ett ex var av de två modellerna vi skulle titta på. Men vi fick ju i alla fall se den i verkligheten och den såg bättre ut än vad jag hade förväntat mig. Vi får väl se om det blir fler resor dit. Är ni nyfikna på att se efter vad det är för vagn jag pratar om kan ni klicka på länken nedan. Focus duo heter vagnen.
Nu blir det mysstund i soffan med popcorn och Meja.

www.annaaxel.se

3 kommentarer:

Anonym sa...

Var det inte brun/orange som de hade i butiken? Nu finns den iaf på hemsidan.

Familjen Wixengård sa...

Jo det tror jag att det var. Tittade också på hemsidan igår! Vad tyckte Mikael?

Anonym sa...

Han verkar positiv faktiskt även om det känns som att intresset för just barnvagnar inte verkar hamna på prio 1 för honom =) Tänkte jag skulle ta och mäta bilen imon. Kan vara intressant att se.