torsdag 27 november 2008

Julen närmar sig!

Utan internet i över två veckor är inget roligt men nu har vi äntligen internet igen! Tack Telia för den förseningen. Nu närmar sig julen med stormsteg. Idag har jag börjat stryka julgardiner och ta fram att lampor. I morrn blir det lite julstäd och adventspynt. Hoppas lilla Meja hjälper mig med det. Vi ska ut i skogen och plocka mossa också om det inte ösregnar förstås.
Pepparkakor och lussebullar vet jag inte när vi ska baka.....hinner ju ingenting.
I morgon kväll bär det av till Anna, Dennis och lille Sigge. Vi har ju inte varit tillräckligt friska för att göra ett första besök hos Sigge.
Snart ska jag försöka lägga in lite bilder. Ta mig bara inte tid till det. Men snart, jag lovar.
Nu är det dags för lite tvtittande. Hej så länge!

Inga kommentarer: