torsdag 13 november 2008

Nyklippt!


Oopps! Nu har jag inget hår kvar. Igår var jag på frisörskolan och klippte mig. Hade ingen aning om hur jag ville ha det men jag tyckte frisören hade otroligt snygg frisyr och så fick det bli. Super kort i nacken och lite längre framtill.....kort kommer senare.
Såg fram emot att äntligen få träffa lille Sigge, Anna och Dennis. Det var ett tag sedan. Men nu har förkylningen börjat närma sig och det blir inte bättre. Hade faktiskt tänkt att träna vattengympa idag men det fanns ingen ork kvar.
Meja och jag har tagit oss ett varmt skumbad ikväll. Det var riktigt härligt. Meja hjälpte mig att tvätta det lilla håret jag har kvar.
Nu ska jag åka hem till mig. Jag sitter nämligen hemma hos mor och far och skriver för vi är fortfarande utan internet.
Vi ses!

Inga kommentarer: