onsdag 17 juni 2009

Lite av varje!

Usch vad tiden rinner iväg. Snart är det semester!
Lite uppdateringar. Vi har varit och hjälpt min syster med sambo i deras nya hus. I söndags var vi i huset och hjälpte till att riva köket och riva lite tapeter. Till och med Meja hjälpte till med tapetrivning.



I lördags var jag på personalfest. Det var mycket trevligt, vi åt och sjöng kareoke hela kvällen. Lite bildbevis måste ni ju få, eller hur?




Nu är äntligen vagnletandet slut. Igår begav vi oss till Taberg för att titta på en vagn som vi (jag) hittade på Blocket. Den var jättefin och vi beslöt oss för att köpa den så nu står den här hemma i hallen. Tänkte att jag skulle tvätta klädseln och putsa upp chassit så att den glänser ordentligt. Det enda som fattas nu är en fin grön åkpåse som matchar och gärna en matchande skötväska men jag får nog nöja mig med det som jag redan har. Köpet som kvarstår till bebisen kommer är en ståbräda till lilla Meja.



Ikväll har vi varit på sommarfest på Mejas förskola. Vi klädder midsommarstången och dansade sedan var det dags att grilla. Efter grillningen bjöd barnen på sång fast Meja ville inte vara med och sjunga tyvärr. Till sist bjöd de på jordgubbstårta. MUMS!



Nähä nu ligger det en chokladbit och väntar på mig i kylskåpet!





1 kommentar:

Anna sa...

Tycker nog allt att det är på sin plats med en uppdatering va;-)?

KRAM