lördag 25 augusti 2012

Återupptar bloggen

Hej på er alla
Tyckte det var dags att återuppta bloggen igen! Blev lite sugen när jag tänkte på att min goda vän Sara är på mammablogg-kryssning denna helgen. Jag vill ju också vara med =)
Det har ju hänt en del sen sista inlägget )14/12-09). Barnen har ju hunnit bli stora....

En liten uppdatering för er som inte hänger med...
Meha har blivit stor (6 år) och börjat i förskoleklassen nu. Fabian han är snart 3 år och stora killen. Han har bytt avdelnig från lill till stora på FÖRSKOLAN.
Jag har bytt arbetsplats till förskolan i Björköby. Har varit där i ett år nu och fått två nya kollegor eftersom Malin har gått hem och är mammaledig till en lite prinsessa. (Ska få träffa henne för första gången på måndag).
Tobbe har också bytt jobb...ett par. Men nu är han på Beslag och Metall i Ekenässjön. Vi håller oss fortfarande till Vetlanda hållet när det gäller jobb!

Idag tog vi en sväng till Jkpg för att kolla på garderob till groventrén (som inte är det längre). Nu har vi några alternativ att välja emellan, skjutdörrar eller inte?

Fick också glada besked via Facebook idag. Min "lillasyster" Marika har idag döpt sin söta son Sigge och samtidigt passat på att gifta sig! =) Grattis till er!

Nu börjar jag bli trött och sängen väntar på mig!

Hoppas på att skriva lite inlägg nu och att ni läser dem naturligtvis!

God natt
//Josse

Inga kommentarer: