torsdag 19 november 2009

Uppdatering!!



Nu har jag äntligen lite tid för en uppdatering!
Det har hänt lite sen sist...vi har ökat med en familjemedlem. Den 16 oktober tittade lille Fabian fram. På sin mormors 50-årsdag!!! Han vägde 3625g och var 51cm lång.



Meja är en mycket stolt storasyster och vi stolta föräldrar. Det är lustigt vad livet kan ändras på så kort tid. Nu är vi inte längre tre utan fyra...en hel familj!

Vi mår alla bra och dagarna bara rullar iväg. Jag hinner inte med någonting men det är ju inte det som är meningen med föräldraledighet utan det är ju för att ta hand om barnen. Det är helt underbart att vara hemma. Men tiden går redan alldeles för snabbt.


Vad händer fram över? Jo jag ska testa en ny liten hobby som jag hoppas kommer att finna lite tid till. Jag ska nämligen börja göra lite egna tvålar....dock inte helt från grunden utan av färdig tvålmassa man smälter ner och tillsätter färger och dofter efter egen smak och tycke. Jag hoppas att jag kommer att lyckas. Det kan vara roligt att ge bort i julklapp.....
Luciahelgen kommer det att vara lite ståhej här i Sandsjöfors. Det är som vanligt luciatåg i affären men det kommer också att vara en liten julmarknad dels vid affären och dels i Lilla Boholm. För er som inte vet vart Lilla Boholm ligger så är det gården som ligger längst ner på vår gata och mittemot Rörviks Timber. Där kommer min moder att hålla till och sälja lite av sina keramiksaker såsom ljusstakar, smycken m.m. och Ingela med sina silversmycken.
Gå gärna in på Ingelas hemsida och kika på smycken. Har själv köpt ett smycke av henne, en pusselbit med mina barns namn inristade. Adressen är http://www.ingelas-silver.se/


Nu får jag återgå till min son och en sista matning för natten.
Kramar

Inga kommentarer: