söndag 26 juli 2009

Öland nästa!

Japp då var det dags för en tripp till Öland. I morgon åker vi till Köpingsvik för en liten semesterresa och för ett besök hos fam. Giss. Det ska bli trevligt. Får väl se till att slänga upp lite bilder när vi kommit hem igen.
Idag har vi varit i Stensjön på Ullingen cup. Det var helt ok tills det började regna som bara den och åska. Meja och jag åkte en sväng till fam. Boman i stället och plockade lite körsbär sen bar det av hemåt. Väl hemma skedde det en liten olycka. Jag skulle gå ner i källaren och slänga i en maskin tvätt. När jag har en liten bit kvar av trappan ramlar jag och hamnar på sista trappsteget. Meja kom ner som ett spjut och höll om mig när jag satt där och grät. Vilken go tjej jag har. -Ska jag ringa pappa?, frågade hon mig. Jag kan lugna er med att det gick bra. En blå höger fot och en öm nacke är det enda. Vi får väl se hur jag känner mig i morgon, troligen mörbultad. Nähä nu väntar sängen på mig!

1 kommentar:

Anna sa...

Ja trevlig blev det ju på Öland, men ngn bilduppdatering har jag inte sett till;-)